Sommarväder på hög grad!

Satan så fint väder det varit senaste dagarna! Har varit nere vid badet varje dag i 4-5 dagar nu och stekt i solen och badat, helt underbart! Bränt sig ett par gånger har man ju gjort, men det är nästan värt det. Idag var jag på Ulva och sålde grejer för 665 kr. Skönt att bli av med lite skitsaker nu innan flytten så man slipper släpa med det till nya huset. Affe och Agnes var med mig vid Ulva. Jag bjöd dem på glass nere vid badet sen, som tack för att de sällskapat vid loppisen.
Jag har faktiskt klarat mig från att bränna mig idag. Man känner sig tusen gånger fräshare med lite brun färg från tårna upp till knoppen! Jag älskar sommaren! Några goda ting med sommaren är t.ex. att nästan alla blir snyggare, gladare, naknare (everybody likes) och det finns fler roliga aktiviteter som beachvolleyboll m.m. Det är lättare att sociala sig med folk för man kan vara utomhus mycket mer på sommaren.
Igår var det fest hos Henke. Det var kul! Det var bara folk man sällan träffar plus folk man aldrig sett. Jag hittade ett litet festragg också. Tyvärr var jag klantig och hade sönder hans glas...fail! x)
På något sätt lyckades jag banka in två stora (men inte synliga) bulor i pannan som brett ut sig rejält. Gör ont enda upp i hårbotten. Jag fattar inte vad jag fick de ifrån, men ibland lyckas man ju verkligen....
Nu måste jag sova, men jag tror att flugan och myggan här inne i mitt rum inte kommer låta mig göra det...
Godnatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0