Tisdag

Lite shopping igår och idag blev det! Skolan idag var väl rätt värdelös, fick betyg och lämnade tillbaka alla mina skolböcker. Det var nära att jag fick IG i natur, jag måste verkligen skärpa mig! Fick VG i geografi.
Efter skolan drog jag ner på stan med Erik och träffade Agnes. Vi gick lite på stan och shoppade och åt glass, mums! Jag fick med mig en bh, ett gult linne, ett armband och två pennor hem. Behöver egentligen spara mina pengar, men jag kände verkligen för att köpa lite nytt. Igår köpte jag två vita linnen, ett med sött tryck på (se bilden).
Har precis målat naglarna på både händer och fötter, och ritat lite!
Nu ska jag snart hjälpa mamma att städa lite, kan behövas eftersom vi är hundvakt nu och hundhåren yr i hela huset!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0