Tisdag

Igår hade vi (speciellt jag) en väldigt slapp dag! Jag började skolan 13.20 och hade först idrott där vi fick gå ut och gå. Jag och Sara tog en promenad till stan medan Sofie och Eve tog bussen dit. Efter det så såg vi på film på svenskan, skönt!
Idag hade vi redovisning på geografin, då vi hade hittat på ett eget land och bestämt klimat, befolkning m.m. Det gick bättre än väntat! Sen hade vi någon supertråkig redovisning på samhällen om EMU och EU....boooring...
Det har regnat hela dagen och jag har haft lite ont i huvudet och halsen. Jag vaknade 5.30 imorse och hade världens huvudvärk, inte kul! Märkte i trappan på skolan att mitt knä inte gjorde ont längre, vilket det gjort i flera år! Amazing! Det verkar som om sjukgymnastens tips fungerar!
Efter skolan drog jag ner på stan och glodde runt lite. Jag hittade inget sådär superkul, förutom ett armband som jag ska köpa imorgon (hade inte råd idag).
Nu har jag suttit hemma hela kvällen och segat mig lite. Har äntligen fyllt i alla CSN-papper inför Tyskland, skönt!
Funderar lite på att köpa, eller åtminstone testa, ett par gröna haremsbyxor från H&M. De ser så mysiga ut! Och de kan dessutom vara till stor nytta när vi är i Assisi (Italien) för i kyrkorna där så måste man täcka axlar och knän.
Vi får se hur det blir med det!
Puss



Ungefär ett par såna här, fast mycket snyggare grön färg
och med guldpärlor på snöret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0