värdelöst

Nu känns det ju rätt värdelöst att gå i skolan. Idag hade vi idrott där vi bara fick vårt betyg, sen fick vi gå ut och gå lite. Jag ligger på MVG i idrott, men hon har inte satt det betyget än eftersom kursen fortsätter i tvåan. Så jag fick ett VG++ just nu, och får ett MVG om jag gör lika bra ifrån mig i tvåan.
Resten av dagen gick åt till att sitta och vänta på att dagen skulle ta slut. Vi fick fika av våra mentorer på sista lektionen, mums! Det blev chokladkaka och andra kakor.
Efter skolan drog jag ner på stan och använde mitt presentkort från DUKA på 300 kr, eftersom de skulle stänga butiken. Det blev fyra as tuffa snapsglas och en potatisskalare! Efter att ha flummat runt på stan och inte gjort något vettigt med Calle & CO blev det gym på friskis, skönt! Har inte tränat på as länge pga. förkylning.
Sverige - Malta slutade ju supergött med vinst på 4-0!! Vi kunde ju nästan ha gjort lite fler mål, men så blev det ju inte. Huvudsaken är ju att Sverige vann!
God natt!



Färgade snapsglas och potatisskalare blev det för det gamla
presentkortet som jag fick på konfirmationen (2 år sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0