Än så länge en hemlighet

Det är väldigt få som vet om det, så jag kallar det en hemlis. Jag tycker nämligen om en person väldigt mycket - i hemlighet. Eller så kanske ordet "intresserad" passar bättre, efter som jag knappt känner honom. Han finns ofta i närheten på dagarna, för han finns i skolan. Jag ser honom bara några få gånger per dag, och det räcker, för annars skulle jag nog bli alldeles för galen. Idag såg jag honom tyvärr bara en gång, och det gick så snabbt så jag hann knappt njuta av stunden, men det var ju i alla fall bättre än ingenting! Igår såg jag honom i matsalen, jag kunde inte slita blicken ifrån honom. Hur ska man visa sina känslor för någon man tycker om? Jag tycker det är ganska så svårt faktiskt, och det beror också helt på vem personen är som man flirtar med. Det värsta skulle ju vara om man började flirta, och sedan får världens diss!
Faktiskt så är det på något sätt lite mysigt att tycka om någon utan att den personen vet något.
Shit, pinsamt om han läser allt det här jag skrivit.....! :$


Kommentarer
Postat av: Anonyym

Att bara stå brevid kan driva folk till vansinne.

2009-03-21 @ 22:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0