Bloggdags

Nu har jag inte skrivit på länge och det beror på att jag var borta torsdag förra veckan till söndag, sen har jag haft fullt upp med skola och träning. Imorgon är jag ledig så ikväll går jag inte och lägger mig vid bolibompa i alla fall!
Över helgen så var jag på konfirmandläger (är hjälpledare, "storasyskon") och gjorde massor av roliga saker som t.ex. åkte i järvsöbacken hela fredagen, lekte lekar, gick lång tipspromenad, satt på mässor och många hade snöbollskrig sista kvällen/natten som jag inte orkade delta i. Det gick rykten om att en konfirmand hade med sig vattenpipa också, om det var sant så tycker jag att det var löjligt, för man e ju inte speciellt tuff om man röker vattenpipa på ett KONFIRMANDLÄGER :P hallå farfar?? haha
Aja men jag satte grab på big jump i backen med brädan, kändes bra :) Jag lade upp video på youtube, inte världens snyggaste hopp, men man gör alltid som bäst ifrån sig när ingen filmar eller fotar, det är lite synd, men jag fick det åtminstone på film och bild! :)
Igår och idag tränade jag lite fotboll med laget och man kan ju påstå att träningen känns! Det är så roligt att spela med damlaget, alla är snälla :)
Vi skrev nationella i svenska idag och det gick bra tyckte jag. Igår skrev jag däremot ett naturvetenskapsprov som det lyste STORT IG på.... Vi gick på teater idag med och såg "Frankenstein" på engelska, sen drog jag på stan och handlade lite nya kläder.
Imorgon är vi som sagt lediga och då ska jag hjälpa till att städa huset eftersom vi ska fota det inför flytten. Sen ska jag kanske dra ner på stan en sväng med lilla Sara, det blir säkert skoj!
Snart ska jag prata med Hampus i telefon :)
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0