Lördag

Igår var vi lediga från skolan, skönt! Jag gick omkring största delen på stan med lilla Gustaf, det var så roligt att vi glömde bort tiden helt! Jag hittade ingen fin present till Emelie, så jag köpte en blomma till henne eftersom hon hade födelsedagsmiddag igår, och fyller år idag. Jag lovade henne att hon ska få en teckning nån gång, som jag har ritat, det är väl endå en bra present?
Idag gick jag upp för tidigt för jag trodde att jag skulle vara barnvakt klockan 11 men det ändrades till 13.30 istället, lite drygt för man kunde ju ha sovit mer! Nu står jag här vid datorn och vet inte vad jag ska hitta på före barnvaktsuppdraget. Kollade nyss på skullcandy-lurar, man kanske ska ta och investera i något sånt snart!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0