Söndag

Uusch så mycket jobb det var idag! Det var ett gäng som hade festat på rummen på vandrarhemmet, sjukt mycket att städa... Det var kebab och öl utspritt på hela golvet, och då menar jag verkligen hela! Och så var jag jättehungrig hela tiden också. Aja, det blev i alla fall över 6 timmar, mycket pengar! Efter det så drog jag till Friskis & Svettis och gymmade lite, det var skönt!
Nu står jag här vid datan med ansiktsmask på mig och kan inte röra ansiktet, haha! :P Jag tog också ett bad nyss, varmt och skönt! Bilderna nedan visar tända ljus vid badkaret, en liten svensk kräfta jag åt ikväll och våra två marsvin jag myste med framför tv:n igår!
Puss

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0