Tisdag

En helt vanlig och trött skoldag igen då. Jag glömde igår att vi inte hade så mycket sovmorgon idag så jag och Linde låg och pratade i telefon i någon timme sent på kvällen, därför var man lite trötter idag!
Idag har det inte hänt så mycket. Efter skolan så satt jag kvar och skrev lite på min uppsats om Amazonas regnskog, det gick väl inte fullt så bra för det blev mest bilddagboken och annat! Åt kvällsingen så blev det fotbollsträning, och såklart fick jag stå halva träningen på balansbrädan pga knäskadan. Jag vet inte om jag skrev det i tidigare blogginlägg, men i fredags så var jag hos sjukgymnasten och fick knät tejpat och massor av bra knäövningar, hoppas det hjälper snart! Mamma beställde en "träningsmaskin" som jag ska ha till att träna upp musklerna på insidan av låret och vid knät för att skadan ska läka (sån som ger elstötar genom musklerna), jag tror jag ska sätta den lite på magen också så att man får lite finare form där! :D
Vid gamla E4:an på väg hem från bussen upptäckte jag största insjön som bildats av snön som smält! Haha det såg nästan ut som om man kunde drunkna där i!
Jag måste bara berätta dagens dummaste kommentar. Sofie och Lollo pratar om barnmorskor:
Lollo: "Ja! Då kan vi gå i våra mammors fotspår!"
Sofie: "Ööh, min mamma är inte barnmorska?"
Lollo:  "Nä, inte min heller!"`
Hahaha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0