Torsdag utan sovmorgon!

Imorse blev det ingen sovmorgon för min del som det egentligen brukar vara. Jag och Gustaf drog och gymmade lite på Friskis & Svettis, vi var där 7.40! Jag har nog aldrig tränat så tidigt tror jag!
Skolan har varit rätt kul idag med mycket skratt. Jag har känt mig pigg nästan hela dagen, det är lite ovanligt! Det kanske beror på att jag tränade innan skolan. Jag har varit sjukt godissugen hela dagen också, har ätit tre klubbor och fick smaka lite kexchoklad med.
På dramalektionen idag så lekte vi lite lekar och sedan hade vi lite teater, det var väldigt kul! Redur och Carl spelade homosexuella (eller man kan aldrig vara riktigt säker....), Oscar var rikemansbarn med dyr bil och jag fick vara en "högmodig" liten bitch!
Ikväll blir det till att plugga lite och gå och lägga sig i tid. Jag såg nyss ett hemskt nyhetsklipp på aftonbladet om sälar som klubbades ihjäl! Hemskt! Jag fattar inte hur folk kan slå ihjäl ett försvarslöst litet djur sådär!
Titta själv på länken nedanför, men jag varnar för starka bilder...usch!

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article4745641.ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0