Torsdag

Imorse gick jag upp som vanligt och drog till skolan, när jag väl kom fram till skolan så kände jag att jag inte pallade med skolan, så jag hämtade mina tyskaböcker och drog hem istället. Hemma har jag inte gjort så mycket. Jag såg "Disaster movie", den innehöll sämsta och drygaste skämten, men endå kunde man skratta åt vissa skämt ibland. Jag satt en liten stund ute i solskenet också och lyssnade på musik, det var mysigt. Jag lärde mig lite italienska från YouTube me, kan ju alltid vara bra ;)
Man kan ju inte säga att den här dagen varit så rolig direkt. Är förkyld och känner mig lite deppig, men vet inte för vad. Imorgon blir det till att dra till stan och träffa Gustaf och köpa present till Emelie som vi ska fira på kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0