Måndag och massor av plugg!

Jag har varit så upptagen med massor av annat så jag har inte hunnit med att blogga något alls! I helen hände det massor av roligt, men också lite mindre roliga saker som t.ex. jobb.
Fredag: Konfarepetition med konfirmanderna i Skuttunge sen Talang med farmor, farfar, thomas och martina! Farmor och farfar sov hos oss för att päronen var nere i Lund och sprang Lundaloppet!
Lördag: Jobb på vandrarhemmet sen grillkväll hemma hos mig med alla favoriterna! De som var med var Sara, Evelina, Sofie, Erik, Calle, Patrik, Mikaela, Amanda, jag och Martina! Vi hade jättekul! Vi åt middag och efterrätt, sen sjöng vi singstar, fjollade runt, hoppade studsmatta och kollade lite på film.
Nu har ännu en vecka startat om på nytt! Idag var jag hemma från skolan och sov länge, det blev ju lite sent igår eftersom jag satt och skrev på min Amazonas-uppsats till klockan 1.30.
Hemma gjorde jag inte så mycket mer än att skriva på mitt muntliga anförande till svenskan och skriva klart uppsatsen till naturvetenskapen! Efter att jag gjort klart svenskan så var det dags att dra till skolan bara för att göra det muntliga anförandet (hade ingen annan chans annars att få göra det). Efter att jag gjort klart det så satt jag kvar i skolan i två timmar med Calle och skrev klart natur-uppsatsen. Det gick dock inte att skriva ut den på skrivarna i skolan så jag får hoppas att inte Rolf blir sur. Men han fick ju trots allt uppsatsen via mail! Så då vet han ju att jag lämnat in den i tid, men man ville ha den på papper också.
Sen gick jag och Calle och åt på riffifi. Det blev pasta carbonara för oss båda, mums!! Vi satt och pratade om allt möjligt. Jag vet inte om det är Calle som äter långsamt eller jag som äter fort. Han pratar nog för mycket så att han inte hinner äta! Haha.
Sen stack vi båda hem åt varsit håll. Efter det har jag inte gjort så mycket. Jag diskuterade Peace & love med mamma, hon är inte på min sida... suck.!
Nu dricker jag te, mums!!




   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0