Söndag

Nu har det hänt mycket på sistone och det finns knappt tid till att blogga. I fredags blev det Candy, as kul! Man fick i sig en del och blev lite rund under fötterna men det gick vägen! Höll dock på att bli utslängd av en vakt, men han lugnade sig sen och lät mig vara som tur var. Amanda och Linda kom inte in för de var för fulla och var dumma nog att ha drickan kvar i väskan som vakterna kollade igenom!
Stackars Patan och Clabbe fick ta hand om tjejerna och kom aldrig ens innanför grindarna på Candy, 120 kr bortkastat! :(
Där inne släppte man loss totalt, jag hade skit kul! Men frågan är ju hur alla andra hade det, när jag släppte loss.... :P haha
Dagen efter drog jag med pappa, bror och Martina till skansen och kollade på alla söta djur. Det var väldigt kul! Men vi gjorde en liten tabbe och råkade parkera precis där Stockholm Maraton hölls! Så när vi var klara på skansen kom vi på att vi gjort bort oss lite, och fick vänta ca 1,5 tim på att loppet skulle ta slut.
På kvällen åt vi middag hos Bergströms och såg lite på film, mys!
Idag jobbade jag för sista gången på vandrarhemmet, har slutat nu! Skööönt! Denna lön blir saftig! Jobbade 7,5 tim idag, svettigt som fan eftersom solen legat på och stekt hela dagen.
När jag kom hem blev det mors-dag-middag med familjen, mormor och morfar, farmor och farfar! Trevlans trevlans
Nu blir det till att skriva skolarbeten, puss hej!



Vem är så jävla dum och trycker in fyra enkronor i denna?
Står ju tydligt "ENDAST TIOR"
Eller har jag fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0