Söndag, för mycket att göra...

Har inte haft tid och ork att blogga nu senaste dagarna. I onsdags övernattade vi på församlingshemmet med bälinge och björklinges KU, det var kul! Vi spelade brännboll, grillade korv, hade mässa på natten, såg på en film (den sög totalt) m.m. Dagen efter var det spelmansmässa, kul! Efter det så sov jag hos Agnes, det var väldigt mysigt :)
Sen på fredagen fikade jag och Calle på Wayne's. Han gav mig en jättefin stor ros! :D Sen hängde han med hem.
På lördagen blev det jobb på vandrarhemmet. Efter det så drog jag hem till Calle för första gången, det var mysigt! De bodde ute på landet, så skönt. Vi gick ut och umgicks lite med deras söta tjurar, en dreglade på Calles hand så den blev helt blöt, myspys! Sen gick vi på promenad.
Idag var det sjukt mycket jobb på vandrarhemmet. Jobbade i 9 timmar, blir mycket pengar i fickan!
Nu sitter jag och skriver instuderingsfrågorna till natur, vi har ju prov imorgon!
Önska mig lycka till, puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0