tisdag med sommarvärme

Usch så trött jag var imorse. Jag drog mig lite för länge så jag hade bara en halvtimme att göra mig i ordning på (lite tid för att vara tjej).
Jag hade någon intervju med en kvinna som gjorde någon undersökning om samhällsvetenskap. Hon frågade frågor om hur vår lärare lär ut och hur jag tycker att det går att lära sig och förstå. Lite smått drygt men det gick. Skoldagen var lite slapp och efter skolan blev det stan. Jag hittade inget kul att ha på mig på fredag, så jag tar något hemifrån istället. Calle råkade slå till Amandas glass så den tippade, men hon var snabb och lyckades fånga mjukglassen i handen, haha duktigt Amanda!
Jag köpte sedan fem ramar för att rama in mina ritade bilder som skulle på liten utställning på vandrarhemmet där jag jobbar. Den ena råkade jag tappa i golvet så glaset gick i tusen bitar, det gjorde mig less..
Nu måste jag sova så att jag pallar med skolkampen imorgon! Jag ska spela fotboll och innebandy, hoppas att det går bra och att jag inte gör bort mig!!
Puss god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0