Tisdag

Igår pallade jag tydligen inte att skriva, så får väl skriva lite om gårdagen idag då! Jag hade världens bästa humör igår, jag vet inte riktigt varför men riktigt härligt var det! Jag gick och skrattade åt allt och var så himla glad, underbart! Jag och Erik höll på och jävlas med varandra efter att skolan slutat, jag hade tagit hans nycklar och gömt dem så det blev ett jävla liv på erik, skit kul, haha!:D Men sen gav han tillbaka och sprang iväg med min dator! Inte lika kul för mig! :P
På kvällen var det KU och någon tyckte att vi skulle dra och kolla på fotbollsmatch så då tryckte vi in oss i tindes bil så många som möjligt och drog iväg till skuttunge där herrarna spelade. Tinde fick köra många vändor fram och tillbaka för att få över alla barn! Tyvärr så förlorade våra grabbar med 3-0, tråkigt!
Idag så har jag också vart på bra humör, fast igår var ändå bättre! Vi hade lååång tematid idag efter det ordinarie schemat så man är väldigt trött nu. Det har regnat idag och varit kallt, men det hindrade inte mig från att ta en promenad in till stan med Patan, Calle och Amanda! Det var kul!
Nu på kvällen så har jag tränat lite. Vi hade backträning, jobbigt! Men jag fick håll och knät krånglade, inte roligt! Nu ska jag snart gå och duscha sen sova lite!
Puss hej!

Dagens i-landsproblem:
- Åh, jag är så mätt att jag kan spy!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0