Fars dag!

Idag förlorade vi handbollsmatchen, så typiskt! Det var min andra handbollsmatch någonsin, och jag fick spela ca 20 min. Det räckte för min del eftersom knät gör så ont. Fattar inte varför det ska hålla på och krångla och göra ont hela tiden, jag hatar det!
På kvällen ringde jag hem till familjen hemma i Sverige och snackade och grattade farsgubben på fars dag. Jag har inte snackat med dem på flera veckor och jag saknar dem så otroligt mycket. Jag ringde också min bästa vän Agnes. Vi snackade en stund och det var underbart att få prata med henne igen! Jag saknar henne så satans mycket. Hon är liksom en trygghet, hon finns alltid där för mig, men nu har jag varit ifrån henne i snart hela tre månader! Om 8 månader får jag se henne igen, jippi!
Jag passade på nu ikväll att göra pliktverkets test inför lumpen. Det var ett väldigt enkelt test, men vi får se om jag gör lumpen eller inte. Har ingen aning om hur det skulle vara! Hoppas att det inte är alltför påfrestande...
Nu måste jag sova, imorgon är det skola sen ska jag träffa älsko :)
Gute Nacht!

Kommentarer
Postat av: Mickan

okej :P saknar dig ju!<3

2009-11-08 @ 23:27:29
URL: http://morethanthat.blogg.se/
Postat av: AgL

hihi, 8 månader??!?!! tror du att jag klarar 8 månader??!!! x'/

Saknar di superkvinnan i mitt liv! <33

2009-11-10 @ 16:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0