Soft dag

Skola med två håltimmar och idrott i slutet, gööött! Laura delade med sig av en supergod bakelse under håltimmen och jag har bestämt mig för att köpa en egen sådan imorgon. Det var någon slags croissant med nougatöverdrag, MUMS! Vi lirade volleyboll på idrotten och armarna sved utav helsike, men sånt får man ta! Efter skolan blev det mestadels slapp som vanligt. Målade naglarna lite snyggt, det blev rött med svarta prickar, as ballt! Hade tänkt gå ut och jogga lite idag, men det började regna och var kallt, så det blev lite styrketräning inomhus istället. Jag är så himla lat! Jag har bara handbollen 2 ggr/v, det är inte tillräckligt för mig eftersom jag har ett enormt sug efter sötsaker dag in och dag ut! Som jag sagt så många gånger förr: JAG MÅSTE SKÄRPA MIG! Inga mer ursäkter för att skippa träning...
Nä nu ska jag sova, inge bra att sitta här och babbla på!
Ha det gött allesammans!


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag förstår dig. Jag äter godis, chips o sötsaker jämt. Tur att jag tränar så mycket (basket) annars hade jag varit rund som ett blåbär. ;D

2009-11-05 @ 00:32:28
URL: http://nittio.blogg.se/
Postat av: h a i d i s -

Hallådär :)

Haft en bra dag hitills?



kram haidi ♥ !

2009-11-05 @ 11:51:24
URL: http://haidis.se/
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Gillar du idrott?

2009-11-05 @ 14:19:25
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: AgL

Hey gums. Hur måru? :)

Låter som om det går bra i tyskland ;D

Jag använder de två söta sakerna hela tiden ;) hare gött, saknar dig mest i hela världen <33 :)

2009-11-05 @ 16:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0