Weihnachtsbasar

Idag på förmiddagen såg jag på handbollsmatchen som mitt lag spelade, de förlorade med 3 poäng - jävla röta!
Efteråt så stack jag iväg till en weihnachtsbasar, det var som en julmarknad i en kyrkoförsamling. Där hjälpte jag till med disk och att laga våfflor. Efteråt så fick jag en t-shirt, tackkort och en blomma som tack för hjälpen!
Jag snackade med en tjej ifrån en kör också. Tänkte komma och kolla in deras kör på onsdag och se om det är något kul, dock var tjejen och hennes vänner rätt flamsiga, hoppas att de inte är allt för jobbiga på onsdag! De är ett par år yngre än mig, hoppas att det finns några äldre i kören också!
På t-shirten jag fick står det "Mich schickt der Himmel", det betyder "jag är sänd från himlen". Det passar väl mig, eller? :)


  


Kommentarer
Postat av: juliairene

ja bengt är skit söt :D

& ja, jacob är mycket hetare än edward ;) hehe.



allt bra med dig? :)

2009-11-30 @ 11:40:27
URL: http://juliairene.blogg.se/
Postat av: Johanna [s h o n a l i]

håller med ;D hatar dom verkligen! -.-''

2009-11-30 @ 11:53:48
URL: http://shonali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0