3x100

Hej hopp! Dagens onödiga fakta: detta är mitt trehundrade inlägg här i bloggen!
Idag efter sponsorenlauf (berättade tidigare om det) så träffade jag Max i stan. Vi drog iväg till Schokoladen museum där vi traskade omkring i över en timme bland underbar choklad. Det var tufft att se chokladmaskinerna och hur det fungerar när choklad tillverkas. Vi köpte såklart med oss lite mums innan vi gick ut, som vi smaskade på utanför, uppe på museumets tak-uteplats. Vi följde planerna och tog en varsin skål pasta carbonara på ett snabbmatskök (älskar carbonara!) och avslutade kvällen med att se "superstars" på tv i hans studentrum.
Kommer inte få se grabben på över en vecka - tråååååk! Men jag ska ju göra massa annat kul så tiden kommer nog gå fort! Imorgon sticker jag och Martina iväg till Düsseldorf på födelsedagsfest och sen på söndagen drar jag med familjen till Berlin, så kul!
Nu är jag trött, god natt!


Ich mag dich sehr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0