Kopfschmerzen..

Jag borde kanske börja skriva lite på tyska till mina tyska vänner som läser (eller kollar bilderna) på bloggen?
Aja, i alla fall så vaknade man upp med världens huvudvärk i morse, varför det då? Jo eftersom det är lågtryck idag... Sånt tycker min hjärna är jättekul att reagera på. Lågtryck är som en allergi för mig, slipper aldrig undan värken när regn och rusk smyger fram... Är huvudvärken borta ikväll så är jag nöjd. Inge kul att partaja med huvudvärk!
Just nu sitter jag med ansiktet insmort i en ansiktsmask, ska gå och skölja bort det snart och samtidigt ta en dusch. Mina finnar börjar försvinna mer och mer nu vilket gör mig överlycklig! Jag vet inte vad jag har gjort som är bra för huden, men färre blir finnarna! :D

Kommentarer
Postat av: Eja

Ja börja skriva lite på tyska du, det skulle vara trevligt :D

2009-11-15 @ 22:42:49
URL: http://lillskitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0