New Moon!

Ååh va jag älskar Twilight-sagan! Jag satt nyss och kollade på en backstage-video från New Moon, kan inte vänta tills den kommer på bio! Tyvärr så kommer den ca. 2 månader senare i Tyskland än i Sverige, vilket suger! Får åka hem till Sverige över en helg eller så, bara för att se filmen! Har läst den tredje Twilightboken som en dåre senaste dagarna, så nu är jag nära slutet. Den fjärde boken ska jag läsa på tyska, eftersom jag inte har något annat val. Den yngsta värdsyrran har alla böckerna, ska låna de två sista av henne.
Löööv it!




Snygga jävel!


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra kväll? / fröken bitterfitta

2009-10-28 @ 21:33:29
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: emma

det har du rätt i (: har du en bra kväll sötnos?

2009-10-29 @ 20:23:15
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Moa

Dreglel :D

2009-10-31 @ 13:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0