Solig dag

Hej alla glada! Det är många som har klickat "gilla" på min ändrade relationsstatus på facebook idag. Jag ändrade min status igår, eftersom jag anser att förhållandet inte går att förneka längre. Så nu vet alla det, jag och Max ÄR tillsammans! Tycker man om en person så mycket och samtidigt får kärleken besvarad så är det väl bara att bli tillsammans. Så nu får vi se hur framtiden blir med en tysk grabb (har aldrig tidigare haft en grabb ifrån ett annat land som inte pratar samma språk som mig). Det blir ju såklart en del missförstånd ibland, men det får man leva med.
Denna dag blev en rätt så slapp dag. Jag åkte med nästan hela värdfamiljen till lillsyrrans handbollsmatch och kollade. Syrrans lag vann, men det var bara en träningsmatch. Efter det så åkte vi hem och tog en promenad med hunden Luna. Vi gick i den stora parken på andra sidan vägen, som jag gillar, och jag plockade några fina löv som jag sedan lade i en lövpress. Får se vad jag gör för kul av dem sen!
Jag var så himla trött att jag gick och sov en stund innan middagen. Jag sov en timme och var helt slut när jag skulle gå och käka middag. Imorgon börjar skolan igen och det ska bli rätt skönt. Två veckors lov är rätt långt för att vara höstlov och det är bara tråkigt att gå omkring hemma utan planer för dagarna.
Grattis till Vidar och alla andra som fyller år idag!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0