Sovmorgon!

Rätt skönt att börja skolan, efter två veckors lov, med sovmorgon! Brukar vanligtvis gå upp 06.20 men idag steg jag upp 8.25. Ett minus var väl att jag drömde mardröm. Jag drömde att jag förvandlades till en "levande död". Jag gick omkring ibland folk och ibland kunde ingen se mig. Mamma bekymrade sig mycket för att jag var deprimerad, och hur annars ska man må när man är halvdöd? Det var som i svenska filmen "Den osynlige", där Gustaf Skarsgård spelar Niklas som blir brutalt misshandlad och "lever" i ungefär sånt tillstånd som jag drömde att jag var i, sjukt läskig känsla. Man brukar ju drömma om sånt man upplevt under dagen, men jag har ingen aning om varför jag drömde det där! Som sagt, det var läskigt...
Det var rätt skönt att komma tillbaka till skolan, trots att man hade första lektionen med läraren jag gillar minst. Jag fick tillbaka mitt engelskaprov idag, fick 4 i betyg, vilket suger (5 är värst)... Är sämst på att analysera texter! Haha..
Jag och min kära värdbror Matthias (den äldsta) hade nyss brottningsfight, det blev oavgjort. Vi nöp varandra i armarna så jag har blåmärken nu, det gör satans ont, men det är sjukt kul att bråka med honom! :D
Ikväll blir det rumstädning och kanske laga knappen på jackan som vart trasig i mer än ett halvår.
Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

2 veckors lov? :O

2009-10-26 @ 19:01:58
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Anonym

good point;)

2009-10-26 @ 20:39:09
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0