Stadsrunda

Idag tog jag en liten sväng på gågatan inne i Köln. Köpte puderfoundation, ögonskuggor och strumpfhosen. Gjorde också en liten spontan-dejt med min söta lilla Max. Vi tog en varsin kopp varm choklad på dunkin dounuts och gick sen och satte oss en timme inne i Kölner Dom. Vi satt och snackade om allt möjligt, väldigt härligt att sitta där inne.
Vi avslutade med en jordgubbsfrappuchino och caramelfrappuchino på Starbucks. Morsan där hemma var lite smått tjurig för att jag glömt säga att jag åkt till stan, så jag var tvungen att vara hemma vid niotiden för att ha deep-talk. Lite lättande av hjärtat sen var allting bra igen.
Jag hade tänkt gå och lägga mig en timme tidigare idag, vi får se hur det går!
Hej svejs!



Puderfoundation från BeYu
Rätt bra, men kanske lite för mörk för min sönderpeelade hy
(försöker desperat få bort fula ytliga ärr efter finnar)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0