Bröllop igår!

Igår drog vi iväg på bröllop, det var jättekul! Det var dock lite tråkigt att man inte förstod så mycket av vad som sades i kyrkan, så det blev lite smått långtråkigt. Det verkade som om mannen som spelade orgel tyckte om att spela! Han spelade väldigt länge både före och efter varje sång. Det tog ibland flera minuter innan sången började, efter att han hade börjat spela. Med min humor så kan man inte låta bli att skratta lite åt det, så jag stod där vid bänken och fnissade lite för mig själv!
Efteråt började det regna och vi gick in i någon fikasal en stund och minglade lite innan vi drog iväg till festlokalen. Där bjöds det på mat, tal och dans. Alla fick en liten ruta på en tavla att måla på, som minne för bröllopet. Det tyckte jag var en rolig idé!
Jag och resten av familjen släppte loss på dansgolvet och hade superkul! Vi kom inte hem förän 02.00 och Martina skulle ha match morgonen därpå, stackars!

Kommentarer
Postat av: rantalicious

Ja det är mycket möjligt, har varit inne på de banorna också. Men jag försöker att dra ner på rökningen och jag har ett mål, och det är att vara rökfri till år 2010

2009-09-06 @ 18:04:06
URL: http://www.metrobloggen.se/rantalicious
Postat av: rantalicious

Jag kämpar på som alltid. =)

2009-09-06 @ 22:53:45
URL: http://www.metrobloggen.se/rantalicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0