dålig uppdatering..

Nu har jag inte skrivit något sen i torsdags, så det är dags att skriva av mig lite.
I fredags var det handbollsträning och senare på kvällen var jag med Martina och hennes kompisar.
Lördagen spenderades i stan med Gabi och Martina. Jag köpte skor och strumpor och de köpte presenter till Ulrich (han fyller år i helgen). Jag vill också köpa en liten present, men jag har ingen aning alls om vad jag ska köpa!
Sen på söndagen så spelade jag min livs första handbollsmatch. Jag spelade inte länge, men en liten stund i alla fall. Jag gjorde tyvärr inget mål, det får bli nästa gång! Både söndags- och måndagskvällen spenderades med Max. Han är superrolig och trevlig!
Ikväll var en av de mest svettiga handbollsträningarna hittills, sjukt jobbigt men kul!
Nu måste jag sova lite, god natt alla där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0