Försova sig - icke bra!

Imorse försov jag mig igen! Fattar inte hur jag kan glömma att sätta igång alarmet! Det var nog ingen större fara i alla fall eftersom jag hade matte (fattar fortfarande knappt på lektionerna) och sen fyra håltimmar.
Vi hade idrott som sista lektion. Vissa av grabbarna där var helt vilda när vi gjorde någon lek då man skulle kasta en amerikansk fotboll inom sitt lag. Speciellt en som jag inte vet namnet på, det såg ut som om han ville mörda någon!!!....
När jag kom hem så satte jag återigen igång att bekämpa mina finnar, de vill aldrig försvinna... Tog ansiktsmask både igår och idag, hoppas att det blir bättre snart!
Pratade nyss en lång stund med Max i telefonen. Han är jättesöt och det är roligt att höra honom prata tyska med André i bakgrunden. Han har lika konstig humor som jag och vi skrattar åt allt möjligt. Imorgon har vi dejt nummer två, hoppas att den blir lika bra som den förra - om inte bättre!
Längtar tills imorgon! :)


"Halvsvensken"
 http://www.max-stahr.de


Kommentarer
Postat av: AgL

Ciao bella ragazza!

Haha xD dina homoner sätter igång nu va?? x) Gölligt

Men din klass låter som min ;( den är lite små jobbig för vissa prata hela tiden på lektionerna -.- men de funkar endå :P

Vi har kineser här på fyris och min Italienska lärare säger att de kommer 10 italienare oxå till skolan ;D haha fett kul ;D

2009-09-28 @ 15:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0