Håltimmar och svett i parken

Idag hade jag först matte (som jag inte fattade något av, som vanligt) och sedan fyra håltimmar på rad. Jag åkte hem en stund och tog det lugnt, fördrev tiden. Vi hade idrott för första gången idag. Det var varmt ute och vi skulle springa i parken brevid skolan, jippi! Det var sjukt utmattande! Martha var sjuk så det blev ingen virknings-/stickningskurs idag. Jag får lära henne det någon annan dag!
På kvällen ringde jag hem till päronen i Sverige. De verkar överleva där hemma, som tur är!
Gabi hjälper mig så gott hon kan med tyskan och jag lär mig mer och mer! Jag ska skärpa till mig nu och börja snacka ännu mer. Jag hoppas att jag snart lär mig flytande!
Kramar från Tyskland hem till alla svenskar där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0