Handboll och 27 Dresses

Slappdag fram till 13-tiden. Inget svenskt paket på posten idag heller, får alltså lov att vänta till nästa vecka.. Suck! Behöver ju de där sakerna snart!
Matthias drog iväg med klassen till Istanbul idag, vet inte riktigt vad de ska göra men jag hoppas att de får en rolig vecka!
Jag drog till stan på eftermiddagen och köpte en ansiktsmask - äntligen! Min hy.. Jag fattar inte riktigt vad det är för fel med den! Sen jag kom ner hit till Tyskland så har tusentals små finnar ploppat upp! Det slutar aldrig, det kommer bara fler och fler! Jag hoppas nu att denna mask kan hjälpa, åtminstone lite.
Handbollsträning nummer två var ikväll. Vi drog igång träningen med ett gympass och avslutade med att spela match mot smågrabbarna som också hade träning. Det gick lite bättre att fånga bollen denna gång.
Kvällen avslutades med att se 27 dresses, den var väldigt bra! Imorgon blir det tyskt bröllop, det kommer bli riktigt kul! :)
Gute Nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0