Palla...

Skolan idag var inte så värst märkvärdig. En kille i skolan är jobbig och kommenterar alltid hur jag ser ut eller det jag gör. Han försöker nog få det att låta som skämt, men i längden har det inte alls varit någe kul! Idag när han såg mitt skolfoto så sa han att jag såg bättre ut på bilden än i verkligheten och att min hy är finnig och blank. Och så sa han att ögat som jag ritade på konstlektionen var dåligt ritat. Jag tror inte att han var seriös med allt dumt han sa, men det är ju inga roliga skämt, inte på sättet han säger det! Jag undrar vad det är han egentligen vill... Jag vet än så länge ingen som gillar sättet han håller på mot alla. Meningen med mitt utbytesår är att jag ska ha kul, vilket jag INTE har i närheten av den killen. Så från och med nu ska jag ignorera personer som honom!
Jag kom hem tidigt från skolan idag. Fram till handbollsträningen har jag inte pysslat med så värst mycket. Träningen idag var lika rolig som alla andra träningar, eller... till och med bättre! Helmut (tränaren) sa att jag börjar bli bätte, vilket känns jättekul! Och den andra tränaren sa att jag gjorde bra ifrån mig på vårt "spelar-status-test" eller vad man nu ska kalla den. Vi skulle t.ex. hoppa så långt som möjligt utan att ta sats, jag var en av de som hoppade längst! Det känns såklart jättebra! Nu gäller det bara att lära sig spelet lite bättre, så kan jag spela match! Jag lämnade in min spelaranmälning idag, så snart får jag spela match!
Ha det gött där hemma, kramar!

 


Kommentarer
Postat av: IDA

VILKEN IDIOT kille assåå!!! Skit i han. HAN KAN JU FÖRSÖKA RITA BÄTTRE ÖGA OM HAN KAN!!!! HAHA... idiot tysk . han är säkert ful oxå

2009-09-25 @ 10:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0