Skola och spagetti carbonara

Jag saknar Fyrisskolan litegrann. Där kan man t.ex. sitta i lugn och ro i sin korridor utan att se och höra massor av småbarn springa omkring och skrika. Barnen på montessori är helt galna, jag skojar inte! De kastar grejer, skriker och springer nästan i ens mat när man äter lunchmacka i sk. "atrium".
Lite onödig info: Jag har bara ett par kronor kvar på mobilen, sjukt dyrt att sms:a med min mobiloperatör, måste byta....
Jag träffade cykelmästar'n Max idag igen. Vi tog en promenad till chokladmuséet och kollade öppettiderna, vi ska nog dit någon gång! Det var stängt idag. Vi gick in i Kölner Dom och lyssnade på någon cermoni som var igång. Det är så fint där inne! Vi avslutade kvällen med pasta carbonara på något snabbmatskök, supergott!
Max är en så sjukt fin och rolig grabb, tycker om honom väldigt mycket!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: erik din gulleunge ejdesjö

han verkar vara en reko kille den där max, lova att jag får krama honom sen om vi ses:D!

2009-09-25 @ 12:47:59
Postat av: AgL

Det låter super bra sötnos :D Trevligt med en kille som är lungn :)

Har du mkt skolarbete? Nu börjar mitt arbete sätta fart, jag har sjukt mkt jag måste göra + begravning på torsdag :( Men efter renget kommer solen ;)

Det är tomt utan dig <3 puss

2009-09-28 @ 15:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0