Slappardag

Jag vaknade upp vid 12.30 idag, vilket är ovanligt för mig! Jag hade ingen ork att hitta på något idag, så jag fixade lite med bilder, snackade på msn och minglade runt lite i huset m.m.
På kvällen satte jag igång och virkade en mössa! Jag kom rätt långt och den kommer nog bli rätt bra. Imorgon ska jag kanske lära Martha att sticka eller virka.
Nu måste jag sova, eller... Försöka i alla fall! Jag gick till sängs sent igår (tidigt imorse, 02.00), så risken finns ju att jag kommer ha svårt att somna.
Gute Nacht!


Vi går mot kallare tider...



dagens kommentar av Linus:
eller så bara blundar jag, vispar runt med musen lite, och klickar!?!?


Kommentarer
Postat av: TereseErica

Fin blogg du har! Har du haft en bra helg förresten?

2009-09-07 @ 10:50:23
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: Linda

haha, dem där är ju mina !!! ;O

saknar dem och dig! ;)

2009-09-07 @ 21:37:34
URL: http://lindageriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0