Här kommer sommar'n!

Nu är det riktig vår här! Varje dag nu har graderna legat över 10 hela tiden, så skönt! Träderna är nu väldigt gröna och blommor ploppar ut här och där. Jag stod ute och snackade med en kompis utanför skolan i över en timme, det var så skönt med värmen och solljuset!
Efter snacket åkte jag iväg till piercingstudion. Heinz var ledig idag, men redan imorgon kan jag byta min läkarstav till en snyggare piercing!! Så skönt att få bort den stora kulan som jag har nu, vill ha en minikula. Köpte nya piercingar i lördags, se bild nedan. Ett fempack för 120 kr, sjukt snygga var de alla!
Jag tog en sväng in på DM* innan jag åkte hem, där hittar man alltid något roligt och man stannar oftast ett tag där inne. Köpte ett nytt sketasnyggt nagellack och hårinpackning (behövs! Ser ut som ett troll i håret ju). Familjens frisör kommer hit ikväll, det ska bli så skönt att klippa sig! :)

* DM är en butikskedja här i Tyskland med massor av produkter för kroppen som t.ex. smink, hudkrämer, deo, peeling, hårfärger, parfymer m.m. De har inte bara saker för kroppen, men mestadels. Det jag gillar med DM är att det mesta är billigare än på andra platser, som nagellack, mascara och annat grejs. Det är inga okända märken, utan de gamla vanliga Maybellene, Loreal, Max Factor och alla de där bra grejorna.
Tummen upp för DM!



Nya push-in piercingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0