Klipp klipp & dödskamp emot örat...

Äntligen har jag fått bort en del av min trasiga vinterpäls på huvudet! Vår frisör var här idag, hon påpekade även denna gång att min tyska är riktigt bra! *stolt*  Hon klippte bort en hel del av allt det trasiga och slitna håret, så skönt! Min utväxt efter all tidigare färgning har blivit rejäl nu, ett par centimeter, snyggt.... NOT

Senare på kvällen satte jag igång och bytte min tragus-piercing för första gången, som jag sa i meddelandet innan så planerade jag att gå till studion imorgon, men jag orkade inte vänta en dag till, så jag tog saken i egna händer. Det var en jäkligt dålig idé kom jag på redan i början av petandet, när jag insåg att det var grymt mycket svårare än vad jag hade förväntat mig! Man kunde inte alls hålla den lilla nya piercingen med en pincett och enkelt trycka igenom hålet... Aja jag lyckades till slut efter mycket slit att få igenom den lilla piercingen, det vill jag aldrig mer göra om!
Den nya piercingen är grymt snygg! Diggar't

Nu ska jag sova, hej och hå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0