Läxor...

God dag allesammans!
Kom hem för en stund sen ifrån skolan, rätt härligt dag förutom att någon jävel hade förstört flera av lerfigurerna som vi jobbat länge med på konsten. Kvinnan som jag hade gjort var total kaos, hon hade blivit halshuggen, ett helt ben hade gått av, en arm hade lossnat och hela köret... Riktigt tråkigt att upptäcka sånt efter så mycket tid vi lagt ner på dessa figurer! Min kvinna går heller inte att laga helt, fattas en/flera delar.
Om det nu är så att det hela var en olycka (vilket det inte såg ut som), så är det ju inte lika illa men då bör ju personen som gjort det berätta för läraren. Men om det var med flit, då förstår jag inte hur en människa kan va så hjärtlös och glädja sig på andras bekostnad...

Aja, nu ska jag ner och göra läxor, fy va jag hatar sånt....


Kommentarer
Postat av: Ida

:( vad ledsen man blir när man hör sånt.. Ush.. vilka dumma människor.

2010-04-20 @ 20:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0