Morgonsol

Idag har jag svettats som en gris, härligt.... NOT! Det blev 26 grader och solen sken nästan hela dagen. Efter skolan gjorde jag en rejäl rensning ute i trädgården bland kvistar, löv och skräp, det behövdes! Tog tre timmar och jag är långt ifrån klar. Finns en hel del att göra, men det får bli en annan dag då händerna inte värker...
Det blir en slapparkväll ikväll, ska försöka göra lite läxor sen kanske rita lite på en teckning som aldrig blir klar.
Nu ska jag ner och käka middag, ciao!



Kommer denna någonsin att bli klar,
eller kommer jag fortsätta att glömma den?



Kommentarer
Postat av: hiba

så skönt med sol:)

2010-04-29 @ 19:36:29
URL: http://justmehiba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0