München!

Hej allesammans! Idag kom jag hem ifrån Dinslaken och imorgon bär det av mot München med Jana, alltså blir det inte mycket ledig tid hemma detta påsklov!
Det blev ett par mysiga dagar hos älsklingens familj, riktigt skönt eftersom jag inte kan se grabben så ofta, och ännu mer sällan ser jag hans familj eftersom han inte längre bor där permanent.
Jag är tydligen inte för gammal för att leta påskägg, jag och Max gick och letade ägg (riktiga, inga godisfyllda) imorse, vi hittade alla utom ett, och det ligger väl och ruttnar i ett hörn tills någon hittar det om ett halvår! Jag fick en hel del choklad med mig hem också, mums! Jag tror jag kommer att gå upp ett par kilon denna påsk med.. Haha
Hemma blev det påsklunch med efterrätt i två omgångar, sen gömde jag godis med yngsta värdsyrran. Såklart tänkte man ju "den där gömde jag superbra" men så hittar ungarna grejorna direkt ändå, fail!

Nu borde jag egentligen sova (ska upp 06.00), men som vanligt gör jag inte det jag borde göra. Ska kolla igenom packningen litegrann först och se så jag inte glömt något, sen blir det till att sussa.
God natt allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0