Satans jävla problemknä

Ursäkta språket, men när f*n ska mitt knä lägga av med sina smärt-fasoner? Jag blir så less.. Hur kul är det att sitta på sidan och titta på handbollsträningen? Inge kul alls kan jag meddela! Måste ta tag i mina knä-övningar igen, då kanske det blir lite bättre, men saken är bara den att jag har tappat tron på att knät kommer att bli bättre, därför får jag inten lust att göra dessa övningar...
Hade träning idag, fick stå på en balanskudde halva tiden, fy så tråkigt. Imorgon har jag träning igen men jag ska nog ta och vila knät ifrån träning ett tag nu.
Bla, bla...problem hit och dit, sånt är livet!
Annars då, vad har Emmy gjort idag? Jo hon har varit i Chorweiler och handlat present till en av sina favorit-svenskar som fyller år på lördag! Hon har också köpt fina nagellack och "nageldekorationer", visar imorgon om det blir tid över!
Nu ska det målas naglar sen blir det sängdags.
Ha det gött allesammans! :)

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Stackare :S

2010-04-28 @ 13:27:24
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0