Ute och snurrar i vimmlet

God morgon solstrålar!
Jag vaknade för en timme sen, har alltså sovit bort halva (hela) dagen... Det blev en lång natt igår när jag debuterade som vimmelfotograf. Jag skulle ha åkt hem vid 02.20 men jobbade istället fram till Birger Jarl stängde, alltså vid 03.00 och fick sen som tur var skjuts hem av N som var med under hela kvällen och coachade mig. Vi råkade köra en omväg så jag var inte hemma förän 04.00.
Anyway, det var rätt kul att fota fylletrattar så det tänker jag fortsätta med. Så nu får ni passa er, här ska det fotas! Haha

Igår var ju även min första dag i nya klassen i tvåan. Jag har än så länge inte pratat med någon förutom de två som jag kände sen tidigare, men jag hoppas att det är en rolig och trevlig klass! Vi har ett väldigt bra schema under hela läsåret, så man ska inte klaga. Jag ska troligtvis tenta av min tyska helt och hållet, eftersom jag redan pratar flytande, eller så tentar jag av 1-2 kurser så att jag kan gå på en svårare nivå. Om jag tentar av tyskan helt så får jag ju ett väldigt skönt schema, sovmorgon och håltimmar här och där, gött det skulle vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0