Bästa vän

Min bästa vän har fyllt 17
<3





Jag är för långt bort ifrån dig
för att kunna säga det öga mot öga
Så jag skriver denna text till dig,
och hoppas att du läser och tar åt dig.
Du är den vän som står mig allra närmast
och som jag har känt längst,
igenom hela mitt liv minus 4 år
Du finns alltid där när jag behöver dig
och jag vet alltid vart jag har dig.
Jag hoppas att du förstår att jag alltid
finns där för dig när du behöver mig!
Vi måste inte ses varje dag för att
veta hur mycket vi betyder för varandra,
för mig är du alltid min bästis,
hur sällan/ofta vi än ses.
Jag saknar alla våra mysiga filmkvällar,
då du och jag sitter i vardagsrummet
och dricker läsk och käkar popcorn.
Jag saknar att sno halva din säng
trots att du lagt ut madrass på golvet.
Jag saknar (inte) när du laddar ur på mig.... (internskämt)
När jag är med dig så behöver jag aldrig
oroa mig för något,
hos dig kan jag alltid vara 100 %
mig själv och ingenting vi gör
blir för oss pinsamt.
Trots att vi två är ganska så olika varandra
så går det lixom ändå ihop.
Du är strösslet på glassen, pricken över i:t!
Så ännu en gång, grattis på sjuttonårsdagen älskade vän!<3
Massor av pussar och kramar
ifrån Deutschland!


Kommentarer
Postat av: AgL

Du är så sjukt göllig :D <33

Ölskar dig och saknar dig så inne norden <3333

2010-02-17 @ 19:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0