Die Halle

Karneval är igång och skoldagen idag blev en tre timmar lång show med en massa musik och dans. Alla var utklädda och det var så roligt att se! Den bästa utklädda var nog en liten grabb som var Marge Simpson, så tuff!
På kvällen var jag ute med ett gäng på party. Det var ruskigt mycket folk och många var fulla, det var jobbigt... Men jag hade i alla fall kul med mina vänner och dansade loss rejält! Stegräknaren i mobilen fick jobba rejält ute på dansgolvet, det slutade med 17.500 steg! Det var riktigt kul att se alla ungdomar som var utklädda till allt möjligt. Det fanns: getingar, lil wayne, fångar, féer, Lady Gaga, sexiga halvnakna gladiatorer med snygg bränna och magrutor (Ohlala!), poliser (både kvinnliga och manliga), säkerhetsvakter, jultomtar, tigrar, lejon, kaniner, hippies, mexikanare, pirater, nördar, doktorer, clowner, sjuksköterskor, sjömän.... Ja, du fattar grejen, alltså allt möjligt! Ingen här är feg att dra på sig en pinsam kostym! Jag tror inte att det fanns någon som inte var utklädd.
Jag och Rike började dra oss hemåt runt 22.45 pga. tröttheten, sjukt mycket folk ville hem samtidigt så kön till garderoben var lång och det hjälpte inte att personalen arbetade långsamt - DÅLIG SERVICE
Jag var hemma vid 23.40 och öronen pep som tinitus, imorse var det fortfarande kvar och nu har det mesta försvunnit men det piper fortfarande lite, jag är orolig... Jag ska in till stan idag och köpa öronproppar så det inte förvärras, man kan ju bara hoppas på att jag inte får tinitus på riktigt.

Här kommer kvällens bästa!



What's up, fathermuckers!


Kommentarer
Postat av: ida

gud vilken snygg blogg min är as ful :( titta ska du får se :)

2010-02-12 @ 20:58:19
URL: http://iidaa.bloggplatsen.se
Postat av: Madde

Kikar in och önskar dig en fin lördag!

2010-02-13 @ 14:23:52
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0