Första karnevalsparaden

Idag var jag ute med familjen och kollade på den första karnevalsparaden (första någonsin för mig). Paraden var inte så värst stor, men vi fick hela tre fulla kassar med godis, rosor, chips och annat med oss hem! Sjukt mycket godis kastade folket i paraden. Jag fick en ros av en grabb och en puss på kinden, gulligt! Så ska man tydligen göra när man går i paraden och ger någon en ros. Imorgon ska jag gå i en stor parad här i vår lilla "förort" och jag har 16 rosor att dela ut, tänk så många personer jag kommer att få pussa! haha :P
Det kommer bli riktigt kul att gå parad i morgon, det är ju roligare att ge än att ta!
Gårdagen finns det inte så mycket att skriva om, jag var i stan med några kompisar och checkade läget. Några orkestrar spelade musik men det var inte så mycket folk i stan som jag hade hoppats på, alla var nog helt slut efter torsdagen (den första karnevalsdagen).
Ikväll blir det nog slapp eller så åker jag till stan och träffar ett par utbytesstudenter, vi får se vad jag orkar med. Jag ska nog ta och ladda krafterna inför imorgon, jag ska orka gå och kasta godis i TRE TIMMAR! haha
Önska mig lycka till ;)



Jag & Jana igår kväll


Jag & Jenny innan paraden kom


Kommentarer
Postat av: AgL

Hej gums, låter trevligt :D Vad tycker Pax om detta ;D hihi

Lycka till gums!! <3<333 saknar dig så sjukt mkt!

2010-02-14 @ 21:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0