Gårdagens fest

Det blev trots allt en rolig fest igår! Jag hade inte hoppats på så värst mycket eftersom jag var trött och var inte sådär värst taggad eftersom jag knappt kände någon av de 150 människorna där, men det blev kul ändå. Jag fick ta hand om en grabb som hade druckit way too much, det var lite smått roligt. Hans kompisar sa flera gånger att han aldrig spyr när han druckit för mycket, men man såg på honom att han verkligen behövde göra det och vad tror ni hände? Jo han spydde ner golvet i lokalen, mysigt! Haha
Jag stod och pratade en stund med en annan grabb ifrån skolan i slutet av kvällen, och innan jag gick gav han mig sitt nummer på en lapp där det stod "ring mig!". Gulligt, men jag ringer inte upp. Jag har redan pojkvän, behöver alltså inte ragga på andra, och varför ska jag ringa någon jag knappt känner? Det var nog första gången jag fick en lapp med en grabbs nummer på... Det är kanske så man raggar i andra länder? Haha ^^
Snön öste ner hela vägen hem, och det var ju ingen sån där kall och mysig snö utan det var istället stora "blöta" snöflingor, inte mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0