Året var 2009

  • Fick nog den bästa starten någonsin på det nya året med några av de bästa vännerna
  • Hade ett roligt sportlov med massor av snowboard-åkning
  • Skaffat körkort för snöskoter & fyrhjuling
  • Köpte löshår för första gången
  • Ingen vikt- eller längdförändring
  • Klippte håret på mig själv ett par gånger
  • Hade ett av de bästa skolåren någonsin med k-ligan
  • Var på Sofia-läger i Undersvik
  • Slutade extrajobba efter 3 års jobbande
  • Var i Italien
  • Firade midsommar i Dalarna med folkdräkt
  • Såg Sveriges högsta vattenfall
  • Lämnade vår tyska utbytesstudent Martina på Arlanda för hemfärd dagen M. Jackson dog - sorglig dag på många vis
  • Var på öland för första gången
  • Lärde mig lite Italienska
  • Fick MVG i Tyska
  • Åkte iväg på utbytesår till Tyskland (är fortfarande kvar)
  • Lärde mig nästintill flytande tyska (lär mig fortfarande)
  • Började spela handboll för första gången
  • Skaffade tysk pojkvän
  • Fick alldeles för mycket julklappar

Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

hahah skön du e--

2010-01-02 @ 12:53:25
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0