Dinslaken

Igår åkte jag med Maxi till Dinslaken för att hälsa på hans familj. Det var lite smått läskigt när han gasade på upp över 140 km/h (på autobahn får man gasa som man vill), men han körde bra för att vara nybörjare!
När vi kom fram så blev jag lika varmt välkomnad som sist, hans föräldrar är verkligen trevliga. Vi kollade lite på tv sen drog Max och jag iväg till bowlinghallen. Det var discobowling som alla andra fredagar och vi bowlade, drack cocktails och pussades. Myspys! Vi tävlade mot de andra banorna för att vinna gratis cocktail, men vi hamnade på tredjeplats. Vi var ju så duktiga och höll andraplatsen under hela spelet (en gång delad etta)!! Men vi lyckades inte ta de duktiga vinnarna. Spela roll, vi hade åtminstone kul :)
Jag lyckades vinna fyra av fem matcher, woohoo!
Idag stack vi iväg till ett shoppingcentrum och kollade runt lite. Vi var in i en jägermeisterbutik med alla möjliga prylar, hittade t-shirts med digitalt tryck som blinkar i takt till musik och så en massa annat. Jag hade ingen shoppinglust så jag köpte inget, tur det eftersom jag måste spara pengarna lite.
Jag var tvungen att ta tåget hem till Köln vid 15.20 eftersom jag skulle gå och se Avatar i 3D med värdfamiljen, måste säga att det är den bästa film jag någonsin har sett. Sjukt jäkla bra! Jag tror dock inte att den är lika bra utan 3D. Som det sägs i media: "Avatar tar datortekniken till en helt ny nivå", jag håller med för den är sjukt bra gjord, det ser så verkligt ut!
Jag skulle inte säga nej till att se filmen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0