Utbytesstudenter

Ikväll hade vi utbytesstudenter partaj i Köln, sjukt kul! Vi gick allihop till en bar och satt först och snackade och drack lite drinkar innan vi gick ner i källaren och släppte loss på dansgolvet. Det var folk ifrån USA, Kanada, Thailand, Malaysia, Taiwan, Ukraina, Mexico m.m. Sjukt coolt!
Det jobbiga var bara att en grabb stötte på mig väldigt mycket på dansgolvet och två andra försökte flirta med mig, alla tre fick dissen. Dessutom försökte en tjej övertala mig att börja ragga på en pytteliten amerikansk kille som inte alls var min stil (han var otroligt trevlig men alldeles för liten för mig). Jag tycker faktiskt att det är respektlöst av en person att göra så när den vet att man redan har pojkvän, men visst, hon var kanske lite onykter, vet inte riktigt hur det låg till. Jag älskar min pojkvän och skulle inte kunna göra något med någon annan, så är det bara, punkt slut.
Jag hoppas att jag hittar lite bilder imorgon ifrån kvällens rabalder.
Sov gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: Annika<3

fint blogg :)

2010-01-06 @ 13:55:43
URL: http://loveisintheaiir.blogg.se/
Postat av: camilla

sv: tusen takk ;o)

2010-01-06 @ 20:17:35
URL: http://www.cambam.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0