Länge sedan sist!

Hey allesammans. Det var ju rätt länge sen jag skrev... Men det har hänt så mycket på sistone och mitt internet har knappt funkat så jag har inte haft någon lust alls.

Nu har vi äntligen sommarlov i Tyskland! I onsdags hade vi avslutning, inget speciellt alls. De svenska skolavslutningarna är mycket roligare. Efter avslutningen slappade jag hemma en stund innan jag åkte till stan och lämnade in de biljetter som jag inte lyckats sälja, för festen som skulle vara på kvällen. Efter det åkte jag ännu en gång in till stan för att äta på restaurang med värdfamiljen, det var gott! Sen bar det av till festen jag sålt biljetter till. Det åskade som satan innan vi skulle till festen, läskigt!
Min värdsyrra och hennes kompis gick in gratis med mig (uppskrivna på gästlistan) och det var väldigt roligt de första 1,5-2 timmarna, sen upptäckte Esther att någon snott saker ifrån hennes väska, då fick vi gå omkring och leta efter dem halva kvällen...

Annat som jag gjort de senaste veckorna är att fira Bettis och Heses födelsedagar, riktigt skoj! Tyvärr har jag inga bilder kvar därifrån, allt försvann när partykameran blev stulen ifrån Esthers väska...
Jag har också varit på public viewing när tyskland har spelat i VM, synd att de inte kom längre! Har aldrig varit insatt i VM, men i år... ja, det var något speciellt!

De första dagarna på sommarlovet har blivit väldigt slappa. Har träffat Max, legat hemma och solat, badat i pool och sjö (Fühlinger see & Escher see) och lite annat. Ikväll ska jag gå och se Kölner Lichter i stan, det är fyrverkeri på natten och mer vet jag inte, får se om det är något kul! hehe

Imorgon kommer min mamma och syster ner till Köln, det ska bli så jäkla härligt att få se min RIKTIGA mamma och RIKTIGA syster igen! Jag saknar hela min riktiga familj över huvud taget. Det ska bli otroligt skönt att få komma hem igen, att komma hem till "det gamla vanliga".

JIPPIIII!!! På fredag nästa vecka är jag hemma i Sverige igen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0