1:a plats i handbollsturneringen!

Halloj!
Imorse försov jag mig så det blev stress till skolan, hann knappt göra något, men hann i god tid till bussen som tur var! Jag hatar att komma för sent, det är så pinsamt.
Rätt chill skoldag, förutom att jag inte kunde äta mitt lunchbröd eftersom jag har ont i halsen, visste inte tidigare varför men upptäckte nu för någon timme sen att jag har blåsor bak i svalget, mysigt... NOT!

Tog en sväng bort till Chorweiler efter skolan och framkallade foton, köpte t-shirt till helgens kommande handbollsturnering, gult nagellack och ansiktsfärg i de tyska färgerna, hehe ;)
Kvällen tillbringades i träningshallen, men tränade inget pga. ont i halsen och huvudvärk. Knät verkar dock lite bättre, jag antar att linimentet som jag tog på igår och stretchingen gjorde susen!

Bilderna som jag framkallade ska jag använda till inbjudningarna som jag ska göra inför födelsedagsmiddagen som jag ska ha nästa helg. Inbjudningskorten ska vara personliga, så på varje inbjudan så är jag och den inbjudna tillsammans på en bild, fiffigt va? hehe. De kommer nog att bli glada! ;)



Glömde blogga resten av helgen, men turneringen på lördagen vann vi, så vi gick hem med en fin pokal och firade med grillning hos vår tränare, riktigt härligt! På söndagen åkte jag med pojken min till Roermond i Holland för lite shopping. Vi var på något ställe där det bara fanns outlets, jag hittade ett par fina grejor men köpte inget, behöver ju spara mina pengar nu eftersom jag ska betala för födelsedagsfirandet och handbollsturnering i helgen! Hehe

God natt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0