200 dagar

Idag har jag överlevt 200 dagar i Tyskland! Det firade vi litegrann på träningen med choklad som jag hade köpt. Dock var vi endast 5 pers på träningen, men det innebär ju MER CHOKLAD till oss som var där! :)
Skoldagen var väl ungefär som alla andra dagar. Vi gjorde lerfigurer på konstlektionen, det var krångligt men min kommer nog att bli rätt bra ändå, hoppas på det!
Jag tog en liten tripp till stan och kollade efter födelsedagspresent till morsan, hittade inget, bättre tur nästa gång! Jag åkte till älskling och sa hejdå eftersom han åker iväg till Mallorca för träning (cykling) på fredag och vi hinner inte ses mer innan dess. Den jäveln ska vara borta i hela två veckor! Jag är avundsjuk som tusan! Jag behöver också lite sol och värme!
Jag kan ju åtminstone glädja mig åt att jag inte var i sverige denna vinter, det låter ju som om det varit värsta kaoset med snö och kyla där! Här har vi som mest haft ca. 15 cm snö skulle jag gissa på. Inte så farligt, och nu kommer ju våren! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0